Lehdistötiedote 5.10.2012

Hullut Päivät laajenee Stockmann.com-verkkokaupan myötä koko Suomeen

Stockmann-tavaratalojen keskiviikkona 10.10.2012 alkava Hullut Päivät -kampanja tavoittaa tänä syksynä laajemman yleisön kuin koskaan aiemmin. Suomen vähittäiskaupan tunnetuinta myyntikampanjaa on järjestetty jo vuodesta 1986 alkaen. Suomen lisäksi Hullut Päivät on viety menestyksekkäästi Stockmannin tavarataloihin Venäjällä, Virossa ja Latviassa sekä Stockmann Beauty -myymälöihin eri puolille Suomea. Tänä vuonna tehdään taas uusi aluevaltaus, kun kampanjatuotteita on ostettavissa ensimmäisen kerran Stockmann.com-verkkokaupan kautta kaikkialla Suomessa.

"Kampanja on ollut aina menestys ja hurmannut joka kerta satoja tuhansia asiakkaita tekemään hullunhalpoja merkkiostoksia. Nyt Hullujen Päivien laajentuessa verkkoon odotamme kampanjan ensimmäisestä kauppapäivästä, keskiviikosta, Stockmann.com-verkkokaupan vuoden merkittävintä myyntipäivää", etäkaupan johtaja Raija-Leena Söderholm kertoo.

Verkossa hyviä ostosmahdollisuuksia nopeille
Hullut Päivät -kampanjatuotteita on tarjolla rajoitetut erät niin tavarataloissa kuin verkkokaupassakin. "Nopeus on siis edelleen valttia Hulluilla Päivillä," Raija-Leena Söderholm muistuttaa.

Verkkokaupan kautta on ostettavissa merkittävä osa Hullut Päivät -kuvaston tuotteista, pois lukien elintarvikkeet ja kosmetiikkatuotteet. Sivuilta löytyy jo nyt keltainen kampanjakuvasto, johon verkkokaupassa myytävät tuotteet on merkitty St.com-merkillä. Kuvasto on jaettu myös Stockmannin kanta-asiakkaille postitse.

"Perinteisesti Hulluihin Päiviin liittyy myös yllätyksellisyys. Siksi Stockmann.com-verkkokaupankin valikoimista löytyy erä tuotteita, jotka ovat saatavilla Hullujen Päivien ajan vain verkkokaupasta hullunhalpaan hintaan," Raija-Leena Söderholm vihjaa.

Hullut Päivät -kampanja-aika on 10.–14.10.2012. Suomen tavaratalot avataan keskiviikkona klo 8 ja samaan aikaan hulluttelun voi aloittaa verkossa, osoitteessa Stockmann.com. Päivittäisten kampanjatuotteiden myynti alkaa verkossa tavaratalojen avautuessa, eli uudet tuotteet tulevat myyntiin keskiviikosta lauantaihin klo 8 ja sunnuntaina klo 12. Hullujen Päivien tunnelmasta voi nauttia verkossa kuitenkin hieman tavaratalojen aukioloaikoja pidempään, sillä kampanja sulkeutuu vasta sunnuntaina klo 23.59.


Lisätietoja
Raija-Leena Söderholm, johtaja, etäkauppa, puh. (09) 121 7507

Kuvat ladattavissa osoitteesta: www.flickr.com/stockmanngroup
www.stockmann.com